Saturday, May 16, 2009

وأنا جنبك



و انا جنبك بانسى زماني
و بحس ان انت عشاني
من شوقي ليك يا حبيبي
محتاجة لعمر تاني
مين قال العمر كفاية
ده الحب اللي جواية
اكبر من عمري بحاله
و مالوش يا حبيبي نهاية

كل حاجة فيي بتنده حاجة فيك
كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
كل حلم لي يكمل بس بيك
لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

عارف و انت في احضاني
عارف و اديك لمساني
عارف و عنيك في عني
العمر يعدي ثواني
حبيت الدنيا عشانك
و نسيت الدنيا عشانك
و عرفت خلاص يا حبيبي
ان مكاني في احضانك

كل حاجة فيي بتنده حاجة فيك
كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
كل حلم لي يكمل بس بيك
لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

26 comments:

  1. انا جنبك

    ودا اول تعليق


    علشان تصدق


    ل

    رومانسى

    ReplyDelete
  2. لو هعشلك كل عمرى مش كفايه عليك
    لو حسيتنى بس ثانيه هفضل بين ايديك
    هفضل احس بيك وتحس بيه
    ونعيش حياتنا كل دقيقه وكل ثانيه
    ********************

    اخيرا يا تامر رجعت ومعاك اغنيه جميله

    انا عارف ان كنت مشغول الفتره اللى فاتت
    بس اهو بقى ادينا مستنين جديدك ويارب تبقى بخير دايما

    وتنور المدونه اللى زعلانه انك مش بتكتب فيها بقالك فتره

    ReplyDelete
  3. حاجة فيي بتنده حاجة فيك
    كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
    كل حلم لي يكمل بس بيك
    لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

    يسلام جميييله اوي

    تسلم ايديك بجد

    تحياتي ,,

    ReplyDelete
  4. حمد لله على السلامة
    المكان كان فعلا مهجور

    جميلة الاغنية بجد

    ReplyDelete
  5. كل حاجة فيي بتنده حاجة فيك
    كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
    كل حلم لي يكمل بس بيك
    لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

    ********

    احساسها عالي اوي

    ReplyDelete
  6. جميل احساس الحب
    بالذات لما يكون بالصدق ده
    أجمل حاجة فى كلماتك انها بسيطة و عفوية
    و فعلا اى واحدة بتحب واحد او العكس
    حتلاقى كلامك ده هو اللى جواهم

    تسلم ايدك يا تامر

    و اعذرنى على غيابى
    بس دعواتك انا امتحاناتى كمان ايام :(

    ReplyDelete
  7. لولا كلامك الجميل جدا ده وخصوصا
    القطعه الجميله جدا دي

    كل حاجة فيي بتنده حاجة فيك
    كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
    كل حلم لي يكمل بس بيك
    لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

    كان زماني طالبه لك البوليس التدويني

    انت بتغيب كتير ليه كده
    بس ماشي مادام بترجع بأحلا كلام كده
    ربنا يبارك لك في الهامك

    ReplyDelete
  8. ايه ياعم تامر الكلام الجامد ده
    انت فين وغبت عنا فين ، انا عارف انك كنت مشغول ، عموماً ربنا يقويك
    واقابلك قريب ان شاء الله .
    اخوك / محمد البنا

    ReplyDelete
  9. كلمات رائعة ومعبرة حقا وأتمنى أن نعيها جيدا ونعمل بها فالحب شئ يحس ولا يقال .



    تحياتى:


    نهر الحب

    ReplyDelete
  10. صباحك سكر
    رغم طول غيابك الا انك رجعت بتحفة مش لها حل والله يا تامر
    تسلم ويسلم احساسك الرقيق
    عبرت عن مشاعر حبيبة بيدوب فى عشق حبيبها
    كل شطر أجمل من اللى قبله
    دا مش مجرد كلام لا دى همسات قلب عاشق
    ********************
    وانا جنبك مش بانسى زمانى
    دا انا بانسى الدنيا واعيش من تانى
    كل الدنيا حبيبى تهون
    كل الناس يا حبيبى تروح
    الا أنت جوا القلب موجود
    دا أنا عمرى ابتد يوم ماعرفتك
    آآه يا حبيبى لو تعرف
    يعنى ايه اعيش وادوب فى احضانك
    يعنى ايه لمسة من ايدك تحينى
    ونظرة من عينيك تروينى
    دا انا منك وأنت منى
    كل حاجة فيا بتنده عليك
    عمرى كله فدا نظرة من عينيك
    حياتى كلها فدا همسة ولمسة من ايدك
    دا انا عمرى وكلى ملك ايدك

    دمت بالف خير وصحة
    تحياتى
    يويو

    ReplyDelete
  11. عارف و انت في احضاني
    عارف و اديك لمساني
    عارف و عنيك في عني
    العمر يعدي ثواني
    حبيت الدنيا عشانك
    و نسيت الدنيا عشانك
    و عرفت خلاص يا حبيبي
    ان مكاني في احضانك

    كل حاجة فيي بتنده حاجة فيك
    كل دقة في قلبي جاية منك رايحة ليك
    كل حلم لي يكمل بس بيك
    لو ح اعشلك كل عمري مش كفاية عليك

    ديما رائع فى احساسك واختيارك يا تامر تسلم ايدك

    ReplyDelete
  12. كلمات جميله قوى يا تامر

    وفيها احساس عالى

    دومت مبدع

    ReplyDelete
  13. كلمات حلوة وبسيطة ومعبرة اووي
    والصورة حلوة معبرة

    للافضل ان شاء الله

    ReplyDelete
  14. ياه كل دة حب
    ربنا يوفقك فى حبك
    تحياتى

    ReplyDelete
  15. الللللله
    اجمل اغنية بحب اسمخعها بجد
    كل حاجة فيها جميلة اللحن الاداء
    الكلاماتد
    ما عادا دخلة الاغنية اللحن فيها مزعج اوي بحسه نشاز
    لكن مش بيستمر الازعاج وبينتقل لجملة موسيقية روعة ومتماشية اوي مع الاغنية

    جميل اوي المقطع ده
    عارف وانت في احضاني وعارف واديك لمساني عارف وعنيك في عنيا اليوم بيعدي ثواني
    حبيت الدنيا عشانك ونسيت الدنيا عشانك وعرفت خلاص ياحبيبي ان مكاني في احضانك

    شكرا ياتامر

    ReplyDelete
  16. عندى ثقه فيك ( فيروز )

    ReplyDelete
  17. 女性会員様増加につき、当サイトの出張ホストが不足中です。女性の自宅やホテルに出向き、欲望を満たすお手伝いをしてくれる男性アルバイトをただいま募集していますので、興味のある方はTOPページから無料登録をお願いいたします

    ReplyDelete
  18. 性欲のピークを迎えたセレブ熟女たちは、お金で男性を買うことが多いようです。当、熟女サークルでは全国各地からお金持ちのセレブたちが集まっています。女性から男性への報酬は、 最低15万円からとなっております。興味のある方は一度当サイト案内をご覧ください

    ReplyDelete
  19. セレブラブでは心とカラダに癒しを求めるセレブ女性と会って頂ける男性を募集しています。セレブ女性が集まる当サイトではリッチな彼女たちからの謝礼を保証、安心して男性はお金、女性は体の欲求を満たしていただけます。興味がある方は当サイトトップページからぜひどうぞ

    ReplyDelete
  20. ゲイの数が飛躍的に増えている現代、彼らの出逢いの場は雑誌やハッテン場からネットに移り変わってきています。当サイトは日本最大のゲイ男性の交流の場を目指して作られました。おかげさまで会員数も右肩上がりに伸びています。ゲイの方や興味のある方はぜひ当サイトをご覧ください。

    ReplyDelete
  21. さびしい女性や、欲求不満な素人女性たちを心も体も癒してあげるお仕事をご存じですか?女性宅やホテルに行って依頼主の女性とHしてあげるだけで高額の謝礼を手に入れる事が出来るのです。興味のある方は当サイトTOPページをご覧ください

    ReplyDelete
  22. パーティーや合コンでも使える右脳左脳チェッカー!あなたの頭脳を分析して直観的な右脳派か、理詰めな左脳派か診断出来ます。診断結果には思いがけない発見があるかも!みんなで診断して盛り上がろう

    ReplyDelete
  23. 女性会員様増加につき、出張ホストのアルバイトが不足中です。ホテルや女性の自宅に出向き、彼女たちの欲望を満たすお手伝いをしてくれる男性アルバイトをただいま募集しております。興味のある方はTOPページをご覧ください

    ReplyDelete
  24. 美容院いってきた記念に写メを更新しました。結構気に入ってるんですけどどうですか?メール乗せておくのでメッセお待ちしてるなりmiracle.memory@docomo.ne.jp

    ReplyDelete
  25. 最近雑誌やTVで紹介されている家出掲示板では、全国各地のマンガ喫茶等を泊り歩いている家出少女のメッセージが多数書き込みされています。彼女たちはお金がないので掲示板で知り合った男性の家にでもすぐに遊びに行くようです。あなたも書き込みに返事を返してみませんか

    ReplyDelete

باضافة تعليق انت تساهم في اثراء الحوار
وتعرض وجهة نظرك التي سيستفيد منها الاخر
بالتاكيد